PARKERENROTTERDAMCENTRUM

Reserveren

#
Welke tijden vul ik bij het reserveren in?

Om de beschikbare parkeerlocaties in Rotterdam te bekijken vult u op de homepagina de tijden in waarop u wilt parkeren. Bent u van plan de hele dag op dezelfde plek te staan? Of heeft u een afspraak om een bepaalde tijd waarvoor u een plek nodig heeft? U vult simpelweg de tijd in waarop u denkt aan te komen en de tijd waarop u denkt te vertrekken. Per aanbieder en tijd verschilt het of u het dagtarief zult betalen of per interval. Sommige parkeeraanbieders werken met een interval van 15 minuten en anderen met een interval van 30 minuten.

#
Hoe werkt online reserveren?

Online reserveren bij ParkerenRotterdamCentrum is eenvoudig en snel. Op de homepagina vult u in wanneer en waar u wilt parkeren. Vervolgens krijgt u een handig overzicht te zien met alle beschikbare aanbieders. U kunt deze aanbieders vergelijken op prijs, locatie en voorzieningen. Als u een keuze heeft gemaakt kunt u deze direct op onze site reserveren. Voor een eenvoudig stappenplan en extra informatie kunt u kijken op onze Hoe werkt het pagina.

#
Hoe weet ik of mijn reservering klopt?

Als u online gereserveerd heeft krijgt u binnen 24 uur een reserveringsbevestiging per mail. Deze ontvangt u in uw mailbox en eventueel in de spambox. Heeft u de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen de mail opnieuw versturen.

#
Zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar?

Als u op de homepagina uw parkeertijden invult ziet u direct welke parkeerlocaties nog beschikbaar zijn. U krijgt een duidelijk overzicht met alle beschikbare parkeerlocaties in Rotterdam.

#
Wanneer kan ik het beste reserveren?

'Wie het eerst komt, wie het eerst maalt' geldt ook bij onze parkeeraanbieders in Rotterdam centrum. Hoe eerder u reserveert, hoe meer plekken er nog beschikbaar zullen zijn. Vaak zijn de goedkoopste plekken in Rotterdam het snelst volgeboekt. Als u er vroeg bij bent parkeert u dus ook voor een lagere prijs. Wij raden u daarom aan om te reserveren zodra u weet wanneer u wilt parkeren.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?

U heeft gereserveerd en heeft na 24 uur nog geen reserveringsbevestiging ontvangen? Onze excuses. Wij vragen u vriendelijk om niet alleen uw mail- maar ook uw spambox te controleren. Het gebeurt vaak dat mailtjes hierin kwijtraken. Als u zeker weet dat de bevestiging niet is aangekomen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bevestiging opnieuw versturen.

#
Ik kom met een andere auto dan aangegeven, kan dit?

Tijdens het reserveren geeft u het kenteken van uw auto op. Sommige parkeergarages gebruiken deze en werken met kentekenherkenning. Dit doen zij voor een stukje extra veiligheid. Als u besluit om met een andere auto te komen zult u dit door moeten geven aan de parkeeraanbieder. Zo voorkomt u verwarring op de dag van parkeren. Uw kenteken, en andere gegevens, kunnen veranderd worden in uw persoonlijke account. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken